Jodelle Ferland by si ráda zahrála v Hunger Games

24.10.2010 14:14

Jodelle Ferland nedávno mluvila s Hunger Games Examiner o sérii Hunger Games. Proč je její fanynkou a jaké jsou naděje, že si zahraje v připravovaném filmu.

 

Hunger Games Examiner: Jak jsi objevila Hunger Games? Co na těch knihách tak miluješ?

Jodelle Ferland: Viděla jsem článek o tom, kdo by měl hrát Katniss, a nikdy předtím jsem o těch knihách neslyšela, takže jsem se na ně podívala. Děj se mi zdál zajímavý a opravdu jsem si je chtěla přečíst, ale nějak na to zapomněla. Znovu jsem si na to vzpomněla až na premiéře „Elipse“, kde mi jeden fanoušek řekl: "Chtěla by jsi hrát Katniss?" Když jsem byla na letišti a čekala na svůj let domů, stavila jsem se do knihkupectví a koupila si první knihu. Ještě ten den jsem ji dočetla. Bylo to úžasné, naprosto jsem se do toho zamilovala. Opravdu se mi líbí knihy se spoustou akce a napětí, kterého má Hunger Games hodně, že? Samozřejmě, je tu také romantická stránka knihy a chtěla jsem vědět, koho si Katniss nakonec vybere, protože se neustále snaží zjistit, jestli je pro ni lepší Hurikán nebo Peeta. Ale zase tam toho není tak moc, takže se občas zdálo směšné a neuvěřitelné, že je jí šestnáct. Poté, co jsem přečetla The Hunger Games, šla jsem si hned další den koupit pokračování. Bylo stejně báječné jako první díl, ne-li víc. Čekání na Reprodrozda bylo strašné, ale zcela jistě to za to stálo. Celkově se jedná o jednu z mých nejoblíbenějších knižních sérií, které jsem kdy četla.

 

Hunger Games Examiner: Jak víš, mnoho fanoušků tě navrhlo jako možnou herečku pro Katniss. Ale koho by jsi vybrala pro tuto roli ty (kromě sebe, samozřejmě) ?

JF: Hmm... to je opravdu tvrdý oříšek. Je těžké, na to myslet takhle. Mnoho hereček by určitě odvedlo skvělou práci, ale jsou buď příliš staré, příliš mladé nebo nemají Katnissin vzhled. Znám spoustu lidí, kteří chtěli Kayu Scoldelario, ale podle mého názoru, jelikož už je jí osmnáct, je na to roli trochu stará. A tak by jí v natáčení jen prvního dílu bylo už dvacet a to je podle mě příliš. Katniss je šestnáct a oni by se měli snažit získat alespoň někoho blízko k tomuto věku. Nemohou-li najít známou herečku, která se na to hodí, pak bude asi nejlepší způsob najít nějakou neznámou.

 

Hunger Games Examiner: Když jsem se ptala pár lidí na Twitteru, dostal jsem spoustu skvělých reakcí. Ale byly tam i někteří kritičtí fanoušci Hunger Games. Někteří říkali, že si nemyslí, že by jsi být dobrá pro roli Katniss. Jiní řekli: "Nikdo z Twilight by neměl být v Hunger Games, takže žádná Jodelle." Co by jsi jim vzkázala?

JF: Chápu, odkud to přichází. Mnoho lidí má rádo Twilight, ale někteří pochopitelně ne a spousta fanoušků nechce míchat tyhle dvě věci dohromady. Nesnažím se říct, Twilight není dobré (to by bylo divné, protože jsem v něm hrála!), ale nemyslím si, že by měly být porovnávány. Když lidé říkají "Mohlo by být Hunger Games další Twilight?" Nemají na mysli sám film, ale jen množství úspěchu. Takže ano, byla jsem v Twilight, ale chtěla bych vám všem připomenout, že to není jediný film, ve kterém jsem hrála. Hraji ve filmech od svých dvou let,  a Eclipse nebylo v žádném případě určeno mně nebo mým hereckým schopnostem. Chcete-li být upřímní, z mé strany to ani nebylo nějak obrovské, hrála jsem jen vedlejší roli v jednom díle. Pokud bych hrála Bellu, nebo tak něco, pak by samozřejmě udělat ze mě hvězdu série Hunger Games byl hodně špatný nápad. Ale nemyslím si, že je spravedlivé, aby mě lidi soudili kvůli jednomu filmu. Plně chápu, že chtějí, aby tento film byl perfektní, ale chtěla bych je přesvědčit, že bych i já mohla udělat dobrou práci. Byla bych ráda, aby mi fanoušci dali šanci.

 

Hunger Games Examiner: Kromě Katniss, by sis možná chtěla zahrát jinou roli v Hunger Games? Jakou?

JF: No, existuje jen málo možností. 9. října mi bylo šestnáct. Mám světlou kůži a tmavě hnědé vlasy. Je tu Madge... ale ta je blondýna, takže ji bych asi hrát nemohla. Je tu Rue, která je mladá dvanáctiletá dívka s opravdu tmavou pletí a vlasy... takže taky ne. A pak je tu Prim, které je také dvanáct a je drobná blondýna, takže ji taky ne. Nemůžu přijít na nikoho jiného, alespoň ne na někoho, kdo má poměrně důležitou roli. Znám pár lidí, kteří by mě chtěli jako Prim nebo Rue, ale to se ke mně opravdu nehodí. I kdybych měla správnou pokožku a vlasy, jsem na tyto role příliš stará. Nenapadá mě nikdo jiný než Katniss, ale pokud si myslíte, že bych mohla hrát jinou postavu, dejte mi prosím vědět! Ráda bych slyšela, co si o tom myslíte vy ostatní.

Source and Source

 

Zpět

Diskusní téma: Jodelle Ferland by si ráda zahrála v Hunger Games

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

But there are much worse games to play.